Loading...
Blog2023-01-17T09:09:46+00:00

Later is nu

Als je dit leest ben je, net als ik, geen kind meer. Dit is later, dit is de fase waar je vroeger als kind al die fantasieën over had. En wat is er nou precies terechtgekomen van die dromen? Hoe is dat voor jou? Leef jij de droom die je als kind had? Sta jij op vol energie en doe je waar je gelukkig van wordt? Geniet jij van wat je doet?

Balans

Elke dag opnieuw besluit je wat je doet met je geld, je energie en je tijd. Stop je tijd niet in zaken waar je geen invloed op hebt. Tijd is zo ongeveer je kostbaarste bezit. Je kunt je tijd maar een keer spenderen dus waar investeer je dan in? Ga eens na bij jezelf, heb je jouw doel scherp voor ogen? En stel je vervolgens de vraag, investeer ik ook bewust in dat doel? Sta jij elke dag achter de besluiten die je neemt?

Opmerkelijk nieuws

We houden allemaal best van een beetje avontuur op z’n tijd maar dit soort onverwachte momenten, daar kunnen we niet zo goed tegen. Dat geldt ook voor jouw klanten. Jouw klanten willen graag dat hun verwachtingen worden overtroffen maar dan wel op een goede manier. Aan jou de taak om te zorgen dat de klantreis die ze bij jou doormaken van begin tot het eind klopt, in lijn is.

5 seconden

Je komt geen ideeën tekort, je doet er alleen niks mee. Als je luistert naar wat je voelt dan gebeurt er niks want je gaat nooit echt zin hebben om te veranderen. Ga uit die comfortzone, uit je routines, dwing jezelf tot ongemak, ga uit je hoofd en beweeg richting jouw doel. Word nog zichtbaarder. Laat jouw ideeën, jouw verhaal, jouw bedrijf zien en val op zodat je jouw ideale klanten aantrekt. Fotografie is een middel dat zich daar bij uitstek voor leent.

Pappenheimers

Kies jij ervoor om in alles wat je doet je ‘aller-jijste-jij’ te zijn? Om kleur te bekennen en jouw ‘pappenheimer-schap’ zichtbaar te maken in je branding en storytelling zodat jouw klanten meteen weten wat ze aan je hebben? Wat je geeft krijg je terug, altijd.

1000 redenen om het niet te doen

Ben jij een ondernemer die durft te kiezen? Durf jij te gaan staan voor dat waar je écht heilig in gelooft? Niet voor wat je denkt dat lekker verkoopt maar staan voor datgene wat je drijft? Zeg eens eerlijk: hoe vaak laat jij je door die 1000 redenen om iets niet te doen afhouden van die ene reden om het wél te doen? Kies jij voor die ene reden om het wel te doen? Ben jij die ondernemer die een succesvol bedrijf wil runnen, impact wil maken met je business en bovenal een leuk leven leiden? Wil jij foto’s die strategisch passen bij jouw verhaal, die werken als klantmagneten?

Later is nu

Als je dit leest ben je, net als ik, geen kind meer. Dit is later, dit is de fase waar je vroeger als kind al die fantasieën over had. En wat is er nou precies terechtgekomen van die dromen? Hoe is dat voor jou? Leef jij de droom die je als kind had? Sta jij op vol energie en doe je waar je gelukkig van wordt? Geniet jij van wat je doet?

Balans

Elke dag opnieuw besluit je wat je doet met je geld, je energie en je tijd. Stop je tijd niet in zaken waar je geen invloed op hebt. Tijd is zo ongeveer je kostbaarste bezit. Je kunt je tijd maar een keer spenderen dus waar investeer je dan in? Ga eens na bij jezelf, heb je jouw doel scherp voor ogen? En stel je vervolgens de vraag, investeer ik ook bewust in dat doel? Sta jij elke dag achter de besluiten die je neemt?

Opmerkelijk nieuws

We houden allemaal best van een beetje avontuur op z’n tijd maar dit soort onverwachte momenten, daar kunnen we niet zo goed tegen. Dat geldt ook voor jouw klanten. Jouw klanten willen graag dat hun verwachtingen worden overtroffen maar dan wel op een goede manier. Aan jou de taak om te zorgen dat de klantreis die ze bij jou doormaken van begin tot het eind klopt, in lijn is.

5 seconden

Je komt geen ideeën tekort, je doet er alleen niks mee. Als je luistert naar wat je voelt dan gebeurt er niks want je gaat nooit echt zin hebben om te veranderen. Ga uit die comfortzone, uit je routines, dwing jezelf tot ongemak, ga uit je hoofd en beweeg richting jouw doel. Word nog zichtbaarder. Laat jouw ideeën, jouw verhaal, jouw bedrijf zien en val op zodat je jouw ideale klanten aantrekt. Fotografie is een middel dat zich daar bij uitstek voor leent.

Pappenheimers

Kies jij ervoor om in alles wat je doet je ‘aller-jijste-jij’ te zijn? Om kleur te bekennen en jouw ‘pappenheimer-schap’ zichtbaar te maken in je branding en storytelling zodat jouw klanten meteen weten wat ze aan je hebben? Wat je geeft krijg je terug, altijd.

1000 redenen om het niet te doen

Ben jij een ondernemer die durft te kiezen? Durf jij te gaan staan voor dat waar je écht heilig in gelooft? Niet voor wat je denkt dat lekker verkoopt maar staan voor datgene wat je drijft? Zeg eens eerlijk: hoe vaak laat jij je door die 1000 redenen om iets niet te doen afhouden van die ene reden om het wél te doen? Kies jij voor die ene reden om het wel te doen? Ben jij die ondernemer die een succesvol bedrijf wil runnen, impact wil maken met je business en bovenal een leuk leven leiden? Wil jij foto’s die strategisch passen bij jouw verhaal, die werken als klantmagneten?

WIL JIJ FOTO’S DIE WERKEN ALS KLANTMAGNETEN?

Ben jij die ondernemer die een succesvol bedrijf wil runnen, impact wil maken met je business en bovenal een leuk leven leiden? Wil jij foto’s die strategisch passen bij jouw verhaal, die werken als klantmagneten? Dan ben ik graag jouw partner-in-crime! 
Laat je e-mailadres achter en ik neem contact met je op.

    Go to Top